میزان رضایت شما از خدمات کلی شرکت چقدر است؟ (عالی) (خوب) (متوسط) (ضعیف)
آیا بار شما در زمان توافق شده تحویل داده شد؟
بله، زودتر از موعد بله، در زمان مقرر خیر، با تأخیر کم (کمتر از ۲۴ ساعت خیر، با تأخیر زیاد (بیش از ۲۴ ساعت)
وضعیت بار در زمان تحویل چگونه بود؟
کاملاً سالم آسیب جزئی (بدون نیاز به جبران خسارت) آسیب قابل توجه (نیاز به پیگیری داشت)
هزینه پرداختی شما نسبت به کیفیت خدمات چگونه بود؟
بسیار مقرون به صرفه مناسب نسبتاً گران بسیار گران
برخورد کارکنان شرکت (مسئولان پذیرش، رانندگان و...) چگونه بود؟ بسیار مودب و حرفه ای معمولی بی نظم و نامناسب
پیشنهادات و انتقادات (اختیاری)